God Natt & hejdå birthday

God natt alla uppesittarbabes ;)

Vore lite kul att veta om det är nån som faktiskt läser mina inlägg på aktuell tid ( nattetid ) , då jag nästan alltid skriver på nätterna , haha!
Så om du gör det, lämna ett spår för sjutton , okej? ;)

Har börjat en tävling på jobbet, en stegtävling!
Vi är uppdelade i lag om 10 personer som ska gå runt jorden på 80 dagar, det ni! Tror ni vi lyckas? hihi!

Det återstår att se, den sista juni, så håll ut! Och Peppkomentarer mottages fullhjärtat :D



I morogn/ idag ska jag till kära Marica och färga håret, mer än behövligt! Så himla skönt!



På den tiden när jag var blondie, saknar det fan alltså! Men min hårbotten frätte bort & man ska ju lyssna på kroppens signaler, säger dem som vet..

Jag var väl inte tillräckligt dum för att vara blond helt enkelt! För det har jag hört att kroppen talar om, bla genom att visa utslag i hårbotten, även ibland som gula nyanser i det annars så blonda svallet! hmm , nej det är klart jag är för smart for the blonde side of life ;) HAHA!

Har ju haft födelsedag idag också, jäääj jag börjar närma mig cpstrecket! ( 30 alltså ;) )
Tusen tack alla mina gullbacons som var med mig & firade & käkade upp min tårta, haha :)



N
ej , nu ni lär jag sätta fart på stegräknaren & ta mig en tur här i lobbyn , haha! :)

Sov gott babes!
Sköt om er så see you soon ♥

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Haha kämpa på med stegräknaren du kan alltid fuska genom att sitta å ruska den bara. ;) Brunetter is the shit å håller med om att du för smart för blont hår haha:P Ha en trevlig natt på jobbet

2010-04-02 @ 02:05:56
Postat av: Emma

Haha, tack för självförtroende- boosten Jonte :D Men fuska skulle jag aldrig göra, jag som är så smart vet att ärlighet varar längst vettu ;) Sköt om dig!

2010-04-02 @ 03:15:01
URL: http://emmaelvira.blogg.se/
Postat av: Steinidunn

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 13:20:08
URL: http://steinidunn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0