Vilken dag

Phu, vilken dag jag har haft!
Jobbat förmiddag idag, telefonen har ringt konstant & en massa konstiga frågor & funderingar från gäster!
Men det är kul när det händer lite, jag tror aldrig ett arbetspass har gått så fort som idag , haha! :)

När jag slutade kollade vi lite på vårat nya bokningssystem som vi ska få, Cenium/Miraculix, någon som har jobbat i det? :)
Blev glatt överraskad iaf, trodde det skulle vara mer komplicerat, plus i kanten för det :)
Så i morgon drar vi igång med utbildning för det nya systemet, spänande!




Nu har jag fått i mig lite mat, har knappt hunnit äta lunch så jag var vrålhungrig! haha!
Ska ta dammsugaren och svepa över golven en vända, sen blir det duschen & en tur till Mockfjärd på underklädesparty! wii! :)

Nej nu måste jag sätta igång!
Sköt om er!
See you!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mkt ! :D

Jag ska till assistansisa tror jag det var dom hete , i borlänge , som personlig assistent :)

2009-09-16 @ 11:58:10
URL: http://veronicajarl.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack Emma ! <3

2009-09-21 @ 12:20:51
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0