Kick off

Heey på er igen :) Dags att uppdatera er lite ;b

Idag vaknade jag runt tio , tack vare Miriam :) jag gick upp och satte igång att baka blåbärsmuffins! Har plockat så mycket blåbär och nu vet jag inte vad jag ska göra med dem, så det blir muffins för hela slanten , haha! Kom förbi på fika vettja ;b

Miriam & Julia har nyss vart här på fika, pratade en massa strunt, drack kaffe & käkade (såklart) blåbärsmuffins :) Mysfaktor på det!

Nu snart ska jag iväg på kick off på jobbet, först fika sen information, sedan middag :) Kan bli kul i guess!



Sådär , en lite bättre bild kanske än den innan , haha! :)

På Lördag ska jag hem till systeryster på myskväll, hon ska få hem sin lilla kattunge så vi ska mysa till det rejält så hon känner sig välkommen hem ;)
och så åker Baby iväg en heeel vecka & jagar, jag som inte tycker om att vara själv! Men det ska vi väl ordna :)

Nu ska jag träffa Lindababe en snabbis , wiiie! det var århundraden sen , typ ;b

Sköt om er gullisar!

See you!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så fin gumman! =) Klart du får prova innan om du är intresserad ;) Vilken var det du tänkte på, klänningen eller tunikan?



Nu har vi setts en snabbis iaf, hihi ;)



Puss <3

2009-09-03 @ 14:04:59
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0