Morning

God morgon mina gullisar! :)

Mitt klädskåpsbygge igår gick inte riktigt så bra som jag trodde det skulle, haha!
Jag började så fint alldeles ensam & fick ihop hela nederdelen med benen på plats och allt, jippi tyckte jag!
Sen kom Baby hem & bara kollade på mig med smilgroparna djupa som dalar, och tyckte liksom att : Men Emma det här såg ju inte riktigt rätt ut..

Och så rätt han hade , typiskt! Inte ens benen hade jag satt rätt , haha ush jag har verkligen tummen mitt i handen! ;)

Men sen tog han över & vips så blev det klart & sjukt fint! :) Det står dock fortfarande kvar i köket, så jag lägger upp bilder när det står på plats i sovrummet, okej? :)


Nu sitter jag här, har ganska precis ätit frukost & kikar lite på nån film mellan raderna :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, kanske lite vindrickande med syster? ;b
Vi får väl se, dem har ju lovat snö idag också, hm kanske dags att sätta på vinterdäcken?
Vad tror ni? :)

Ha en underbar lördag mina vänner!
Återkommer med bilder sen som sagt! :)

Sköt om er!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja , på med vinterdäcken !

Snön är nog som sagt snart på intågande..

På gott o ont!

kramar på dig!

Ingrid

2009-10-13 @ 15:08:41
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: marica

Hej gumman ! Tänkte höra om du fick mitt sms häromdagen (: Tänkte höra om du vill komma på ljusparty på fredag 18.00 iaf ! Keep in touch ;b

2009-10-14 @ 14:01:26
URL: http://maricajarl.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0