Morning :)

God morgon mina vänner! :)
Hoppas ni haft en mysig helg!

I Fredags åkte jag , syster & hennes goa klassmates till Lager 157 i Sågmyra.
Det var väl sådär med shoppingen där, köpte en sjukt fin tröja till min baby & ett par leggings & benvärmare med knappar till mig själv..
Men vi hade i alla fall sjukt kul, haha! tack för det sötingar!

Senare på kvällen kom Miriam förbi & vi tog oss några glas vin & pratade i munnen på varandra medans vi sneglade på Idol, mysigt! :)
Bra att Nicklas åkte ut tycker jag! Han var ingen direkt favorit för mig ändå!

 




Igår var vi till Örebro & firade babys moster som fyllde år, superkul att träffa fler av släkten! :)
Jag , babys systar & hans mamma åkte tidigare på morgonen för att shoppa och gå på IKEA innan resten kom ner, hihi!
Jag köpte bland annat Osis dust it, tror jag den heter? :)
Det är det där pulvret som han har i hårbottnen för att ge mer volym!
Marica gullet använde det på mig förut en gång & det blev sjukt bra, så vi får väl se om jag lyckas lika bra ;)



Nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan jag ska åka och handla :)
Måste komma på något mumsigt att äta idag på dagen, några förslag? ;)

Senare blir det nog att åka till Syster & Lars på lasagne , mums!



Sköt om er bacons!
See you!




 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej babe ! Hoppas allt är bra med dig ! <3 Jag använder också Dust It, kanon bra ! Men har du provat volym tången nå ?? Den kostar ju 199:-, lite dyrare än plvret men räcker ju såååå mycket längre.. Har inte en sån än men ska inhandla en imorgon faktiskt ! Ett litet tips bara :):) Pusspuss

2009-10-28 @ 20:36:59
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0