Lollobabes födelsedag!

Heej everyone :) Nu är jag här igen, fy vad långt det är mellan gångerna nuför tiden!
Ska försöka skärpa mig, igen ;b

Här kommer lite uppdatering iaf om de senaste dagarna:


LOLLOBABES FÖDELSEDAG!

Den 19 November 1989 föddes en liten tjej som fick namnet Louise, mer känd som Lollo ;)
Hon bodde lite varstans i detta avlånga land, sedan träffade hennes mamma mr right & dem flyttade till Mockfjärd, några hus ifrån mig!
Och tur var väl det för hon blev snabbt en utav min allra bästa vänner & vi har så sjukt kul ihop, cpbabe & jag!
Nu har hon varit Lollo med hela svenska folket i 20 år & det skulle firas- Med kräftkalas i November!

Here it comes!







Haha 12 flaskor julmust är inte fy skam i present! ;)




Nu ska jag käka lite kvällsmat, sen blir det filmtime!
Uppdaterar mer senare babes!

Sköt om er sålänge!
See you!

Kommentarer
Postat av: cplollobabe <3 emma

HAHA, bäst babe, absolut bäst <3 <3 <3

2009-11-23 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0