Julmust

Godnatt vänner! :)
Sitter på jobbet & googlar en massa strunt, såsom räka, bus, lingonsylt & paket, haha!
Märks det att jag har lite stråkigt? ;)

Anyway, jag googlade på julmust & hittade den här:



HAHAHAHAHA!
Jag tillägnar den till Lollo, så hon kan få alla att ge fan i hennes present ;)



Sitter & försöker få tiden att gå, är så sjukt trött!
Men det är i alla fall sista & sjunde natten nu, så nu väntar en ledig vecka! Need it!

Snabbvisit här på bloggen, nu ska jag göra en massa nytta & sen hem & sova!
Btw, jag & Jenny ska på uppdrag "Handla ny radio till repan" i morgon! Spännande!

Hoppas ni sover gott alla babes!

See you when i see you!
Puss

Kommentarer
Postat av: lollo

HAHAHAHA, vilken jävla bild alltså, du hittar då allt du ;) <3

2009-11-30 @ 17:41:57
Postat av: veronica

Hej gumms !

Om du vill ha fler besökare så finns en jättebra sida här ! Hoppas allt är bra med dig ! Kramar

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=veronicajarl

2010-01-11 @ 12:04:37
URL: http://veronicajarl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0