Bullar överallt

Heej gullbullar! :D

Har precis kommit hem från jobbet, jag har faktiskt promenerat till & från jobbet idag, Wohooo! Hälsopoäng där! ;)

Mickebaby har vart så snäll & satt på mina vinterdäck då det nalkas snö till morgondagen, tur man har sina karlar,
dem är så duktiga på sånt där, Haha!

I morgon ska jag hem till mami & baka bullar :)
Fy sjutton vad jag har längtat efter nybakta bullar, så nu ska det bakas vill jag lova!
Har lite problem med plats i frysen bara, så nu är det ni som kommer och fikar, okej? :)

Visst ser det sjukt gott ut? ;)

Nu ska jag ta kväll & sova gott :)
Vi hörs i morgon, eller..

 See you

(så som ni är vana)

Sköt om er & varandra!


Kommentarer
Postat av: lollo

jag kommer på bullar ;p

2009-11-04 @ 03:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0