Valborg & Fisketur :)

Hej söthögar :)

Vi tar gårdagen i bilder tror jag! ;b

Började med grillning hos Erica på dagen , var jag , hon & hennes söta pluggkompisar!
Guud vilken god mat det var & kanongod blev min potatissallad! tummen upp för det!
Senare ramlade det in folk från lite varstans , kul att träffa gamla klassvänner och så! :)
Marica and the gang kom såklart också ;b shit vad vi busade jag & Maricababe , hihi!
As usual så åkte jag & baby hem när de andra drog på parken , fy oss! :P
Men vi hade en great kväll , tack alla medverkande! :)

Till Bilderna nu :



Underbara drink , i think i´m fallin in love whit you!



Jonte steker i solen :)



Det gjorde baby & Lars med! (:



Sanna & Linda  var glada! ;b



Lars & Thomas rockade loss ;b



Haha, den här bilden får avsluta kvällen!
Jag introducerar Marja Entrich solstift för Marica:
Weeei , vilken grej !! Tycker hon! ;b



Idag
åkte vi tillbaka till Floda för att hämta bilen , sen skulle grabbarna grus träna !
Jag och Erica hämtade hundarna hos mami & papi , sen handlade vi ost & kex , lite korv med bröd och massa snacks ;b
När vi kom hem gick  vi barfota och solade på gården! Det var verkligen hett , men my god I love it! :)

Senare åkte vi och fiskade och tog med korven & kexen och det ;b
& hade det helt underbart i kvällssolen!



Erica & Lars i mysposition ;b haha!



Vi gjorde en brasa - till korven ni vet :)



Första fisken (Y) jäääj! :D

Tack för en helmysig dag! :)

Ta hand om er sötbacons!

See you!

Kommentarer
Postat av: marica

Hahaaa :D Fan va bäst emma , Yäääy ;D Den va lite rolig ! tihiih .. De va jättekul att träffa dig , lika busiga som vanligt är vi :) Loveyoubabeeey ! Pusss

2009-05-02 @ 10:16:23
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: marica

förresten , va kul med bilder (Y) :) Fina var dom också !!! <33

2009-05-02 @ 10:17:06
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0