Pass - okej jag tar emot ! ;b

Heeej alla! (:

Sitter och äter lite frukost & myser i tofflor och pyamas ;b
Igår käkade jag & Lollobabe sushi, garvade åt folk och youtubeklipp! HAHA!
Senare kom Elin förbi , vi tog en långpromenad runt bullerforsen !!
Det var sjukt skönt att få komma ut och röra på sig , drygt en timme tog det! :)
Så vi bestämde att vi ska göra det till en god vana några dagar i veckan - så sitter bikinin som en smäck i sommar! ;)

Nu ska jag strax besöka duschen , sen ska jag och älskling fixa nya pass !
Haha , mitt som jag hade , tog jag när jag var typ 11 år , så det var inte riktigt giltigt längre! ;b
Åh vad jag lääängtar till solvarma stränder, brun hud, shorts & flipflops ( emmelanåt pumps såklart ) klänningar, och massa massa mat & dryck !! Snart snart åker vi! Wiiii!

Nej nu måste jag gör nån nytta här , hörs ikväll sötnosar!

Sköt om er !




<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0