Personalfest & ESC i bilder

God-söndagskväll gullhögar! :)

Personalfesten i fredags var superlyckad!
Var mingel med bubbel och jordgubbar doppade i choklad till att börja med.
Senare fick vi gå en tipspromenad , en sån där när det är upp till bevis sen , nån som har gjort en sån?

Sen var det dags för middag , Italiensk buffé , åh herregud vad mycket god mat! Trodde jag skulle dö när jag såg kräftorna , i love it!



Den goda maten , musselsoppan var kanongod fakiskt ,  jag & Marie skålar! :)


Efter maten kom Larz Kristerz Sisterz in på scenen & shit vad jag jag skrattade, jag älskar människor som vågar bjuda på sig själva !
Och det gjorde dem ju verkligen , det är våra två hovmästare & våran nöjeschef ;b haha coolingar va? :)



Jag spelade in dem när de sjöng också , men jag är ju inte direkt ett teknikfreak, så jag har ingen aning om hur jag ska ladda upp den , men ska höra mig för om hjälp sen kommer den! Missa inte det! ;b

Resten av kvällen bestod av massa prat , tävlingar från tipspromenaden , karaoke & trevligt sällskap! Tack för en kanonkväll , det gjorde ni bra!



Igår mina vänner var det ESC , vilket är lite av en tradition i min familj :)
Så mamma , pappa , Erica & Lars kom hem till mig & Micke !
Vi käkade tacos , drack några glas vin , herrarna öl såklart, pratade strunt och hade det bra :)

När klockan slog nio var hela familjen Björklund samlade i soffan , hihi!



Jag var också med , men tog ju kortet så jag syns inte , såklart ;b haha!
(Micke & Lars kännde inte riktigt samma dragning till programmet som vi , så de syns inte heller på bilden ) :p

HEJA NORGE!
Nästa år blir det att åka till Oslo och se ESC live , hänger ni med? :)



Kvällens citat : " Fladdriga jävla grek" HAHA!

Ni som kollade igår förstår nog vad vi menade med det! :)


Nu är det färdigbloggat för ikväll , ska slänga mig på soffan och kolla på Filip & Fredrik med min mysmisse :)


Sköt om er & varandra!

See you!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahahaha, I'm honored över att ha blivit tilldelad pris till "Kvällens citat", TACK!!! Puss!

2009-05-18 @ 15:48:10
URL: http://www.dixiecat.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha nejdu gumman, Markus och Jenny hatar den oxå, och säkert några fler ;) Uscha!



Man vet aldrig, kanske hakar på =)

2009-05-19 @ 18:12:36
Postat av: ingrid

A men jag får säga detsamma,,, JÄTTEKUUUUL!!!! Nu har jag lagt till dig i min länk sida så jag inte förlorar bort dig på vägen.. hihi.. så kul att kunna hålla sig lite uppdaterad om vad som händer i ditt liv också =) kramisar!!!!!

2009-05-19 @ 19:35:14
URL: http://iddeh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0