Tillbaka till verkligheten Emma

Godkväll skruttssons :)


Idag var det slut på ledigheten & nöjen av alla de slag ;b
Haha nejdå så tragiskt är det inte , men inga kryssningar , fester o.s.v på en tag framöver :)
Men jag välkomnar mig själv tillbaka till vardagen och mitt kalastrevliga jobb! (Y) Jag tycker faktiskt väldigt mycket om att vara på jobbet , knas jag vet, but thats the truth ;)

Dagen inleddes med att jag hörde min älskling i köket , så kikade solen in genom sovrumsfönstret & jag blev genast pigg!
Käkade en snabb frukost , sen åkte vi och bytte däck på min bil , tack älskling!
Hem igen , babe for till Mora på match, dem vann by the way (Y) , jag blev sittandes i solen här utanför , superskönt!
Sen åkte jag på en snabbvisit till Emelie , Niklas & Tindris ( som jag gärna vill kalla henne , hihi ) sööötnosen!
Det blev fullt hus efter ett tag , Elin & Marica med respektive kom farandes , så det blev fika!
Men jag hann inte vara med eftersom jag skulle jobba!
Men det blir nog många fler fikastunder som jag hinner vara med på skulle jag tro (:

Var kanonlugnt på jobbet idag, så jag passade på att kika på Robinson :)
Shit vad jag är helt inne i det nu , och jag är cpnervös varje öråd att hon ska åka ut!
Men det gör hon inte , Heja Heja !! :D
Såklart är det Anna jag håller både tummar & tår för ;b

Imorgon skulle jag behöva en städdag , men jag måste kolla SMHI vad det blir för väder först!
Jag vägrar ägna soldagar inomhus och städa , nej då tänker jag på majonäsburken och kaffet , eller hur var det Miriam ? ;)
Ni som undrar vad jag snackar om kan kika in här så får ni veta vad jag menar! ;b

Nu ska jag busa med min kissekatt som tillhör en av mina golfbollar , haha! ;b <3

Ta hand om er !

See you soon :)



Haha , den här får tillsvidare symbolisera alla mina golfbollar , ni vet vilka ni är !! <3
Shit vad jag är rolig , eller kanske bara trött , vad vet jag! ;b

Kommentarer
Postat av: Fiie

De är ju jätte bra att du trivs på jobbet :D

Anna hejjar vi självklart på,

hon får inte åka ut ;b

2009-05-03 @ 17:53:37
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0