tatuering vs. skavsår

Heej alla söta bloggläsare! :)

I
går var det alltså tatueringsdags , måste säga att jag blev positivt överraskad !
Det gjorde inte alls så ont som jag hade föreställt mig , klart det känndes och visst var det smärta.
Men det var ungefär som att ha ett skavsår , man kunde stå ut med smärtan, och så fort han lyfte på nålen känndes det inte alls!
Ungefär som när man går med skavsår & när man stannar så slutar det att göra ont ;b
Dessutom är det ju som Linda beskrev det : En "Bra" smärta ! ;b Haha!

Nu är den i allafall klar & sitter nu för alltid på min kropp , ganska stort egentligen , eller hur? :)
Har tyvärr ingen bild på den än då mina batterin i kameran har strejkat , igen!
Men jag lovar att imorgon kommer det en bild på den så ni får se vad jag pratar om ;b




Senare igår hämtade jag upp syster , Linda & Sanna vid dala airport- nej dem har inte vart utomlands :P
De tog en promenad & hade gått så långt att de inte orkade väna och gå tillbaka , haha så jag fick rädda dem :)
Men när jag väl kom dit & skulle hämta dem dog mina batterier i mobilen så jag fick irra runt och leta !
Det är nånting med mig & batterier i think !

Nu ska jag strax iväg och jobba lite , sen imorgon är det finaly shoppingdags !!
Ska bli såå mysigt att träffa Maricababe & company! :)

Hörs senare bacons , sköt om er!
Puss sålänge!


Jag & SötMarica :)
Marica är supersnygg och jag är typ så full att jag är ful ;b haha men de bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej babeey , haha de va ju jag som gjorde slut på ditt batteri jue ;b sorry ! va kul med tatuering - måste lägga ut bild babe . imorn ses vi , jag ska fylla på modilen så ringer jag dig ikväll ;p lavyaa

2009-05-14 @ 15:55:24
Postat av: Anonym

/ marica

2009-05-14 @ 15:55:33
Postat av: Linda

Ni är lika fina båda två =)

2009-05-14 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0