Shopping & Personalfest

Goddag baconhearts of mine ;)

Ja ni är mina baconhearts allihopa, vare sig ni vill eller inte ;b

Idag var jag in och jobbade några timmar på förmiddagen , sjukt många som skulle åka hem , ca 130 utcheck!
Men jag & Marie var ett sjujäkla team så det gick som smort! Jääj på oss! :D

När jag slutade (ca 12.00) kom Maricagullet & sötVeronica och hämtade mig , så tog vi en thai & sushi lunch på stan , supergott!
Synd att jag blir så fruktansvärt mätt på en gång bara , skulle kunna äta hur mycket som helst! Men men thats the way my body likes it ;)

Efter luchandet åkte vi till Kupolen & shoppade loss , handlade en massa great saker!
Nya bikinis var ett måste då vi snart åker till Turkiet , åhh vad jag längtar!

Ikväll blir det personalfest , äta Italiensk buffé och dricka lite vin , I love it!
Tar med kameran för nu har jag handlat ett 20-pack med batterier på Teknikmagasinet! ;b
Vore väl själva fan om de inte skulle räcka då , eller hur? ;p





Och juste jag lovade ju :


Min superfina tatuering , jag är faktiskt sjukt nöjd! :D





Lite halvdåliga bilder , men det syns vad det är iaf va? :)

Nej nu ska jag fixa lite , hörs imorgon söthögar!
Trevlig fredag! :)

Sköt om er !

Kommentarer
Postat av: marica

tack för en supertrevlig dag hun ! :)

2009-05-15 @ 19:09:38
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: marica

haha :D en wilmamini in your home would be great ;D

2009-05-15 @ 19:55:36
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vad fint det blev ! Förstår att du är nöjd ! Lav ja ! <3

2009-05-16 @ 11:05:20
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0