Myspyskväll :)

Hej alla mina kycklingar ;) 

H
ar precis kommit hem från jobbet och fy bubblan vad jag är trött!
Tror min resfeber börjar ta fart nu , det tar på krafterna , haha!
Vi har i alla fall vart till polisen och hämtat våra pass nu :)
HAHA men juste , jag ser ut som en tecknad seriefigur eller nått på kortet :D
Väldigt komiskt faktiskt! Jag ser verkligen inte verklig ut !! ;P

Hade det inte stått en massa viktiga grejer på passet hade jag fasen tagit ett kort och visat er! ;b

Anyway , Imorgon blir det att jobba på förmiddagen , så jag hoppas på fint väder :)
Har inte ens vågat kika i tidningen vad det ska bli för väder än , det visar sig!
Fast jag vet att det var 30 + och STOOR SOOL i Antalya , det ni ;)



Nu får jag tacka för er tid hos mig & bloggen för idag :)
För nu är Emma så trött att hon bara måste slänga sig på soffan & myspysa med hennes gosekatt!



Sköt om er & Varandra !

See you!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli skitfint i helgen babe, nästan 25 plus, nice ;)

2009-05-27 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0