Kvällsbloggning

Hej igen ! :)

Det gick supersmidigt att ordna nya pass , så i nästa vecka har vi dem , skönt!
Erica har varit lite orolig att vi ska glömma , och det vore i och för sig typiskt oss , eller mig kanske mest ;b
Men nu kan du andas ut systra mi :)

Resten av dagen har jag ägnat åt lite städning här hemma , och så blev det att ta en tur till Romme & äta lite glass , mums! Man får fasiken den största glassen ever där , förutom den jag & Emelie fick på Maxi ;b

Nu liggen min sötmisse i knät på min och är mysig , men lite smått irriterad på att mina händer dansar runt på tangentbordet istället för att klia honom , hihi.
Snart kommer älskling hem från träningen , och jag blev jättesugen på calzone , så jag ska göra mitt bästa för att få in honom på pizzatänket ;b haha!

Imorgon ska jag till jobbet en vända på möte & tänkte passa på att låna solariet en vända , nu när vädret inte tillåter det på naturlig väg :) Let´s Fuska lite ;)

Sköt om er allihopa & ha en mysig kväll!

See you soon bacons !




HAHA , fick lov !!
Den passade in så bra , typ " I´m gonna get you my dear Calzone" ;b

Kommentarer
Postat av: marica

Hahaaa , fan va b'st bild !

2009-05-06 @ 09:18:42
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0