Godissuget ;b

Heej sötnosar!

I
går var jag och hälsade på Maricababe en vända , fasiken vad gott kaffe dem har alltså ;)
Sen åkte jag hem och hälsade på Mami , fick som vanligt mat & lite fika , hihi mysmor :)
Papi pumpade mitt däck också så nu slipepr den vara svårstyrd , haha ! TACK ! ;b

När jag var påväg hem igen , åkte jag förbi vid Marica & Veronica en vända , dem skrattade åt fjortisar som ligger på bloggtoppen , haha! Diss the Kiss Paow ;b FÖRLÅT , om jag avslöjade det , men det är ju så sjuukt bra så fick lov att dela med mig ! Glöm att ni ska sno det bara - VI KOM PÅ DET FÖRST !

Idag har jag och missen städat sovrummet , bytt sängkläder & myst i soffan :)
Sen när mannen i "huset" kom hem , blev det till att laga mat , fisk med hemlagat potatismos & dillsås , muums !

När jag åkte till konsum för att handla inträffade en liten miss , tänker inte avslöja vad det är här i bloggen för det är lite pinsamt ! Men jag kan säga som så att : Dålig karma !

Nej nu ska jag trotsa vädret och ge mg ut - mitt mål är konsum and get some candy !

Sköt om er baconhearts , :)

See you!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blir jag ju jätte nyfiken på vad som hände ??? :)

2009-05-07 @ 20:07:20
URL: http://malinthebabe.blogg.se/
Postat av: Linda

Men Emma, vad hände?? =)

2009-05-07 @ 20:15:56
Postat av: Linda

Men Emma, vad hände?? =)

2009-05-07 @ 20:16:39
Postat av: Malin

Haha , fan jag fick p-böter vid konsum ;b det tar typ 1 minut att gå dit hemifrån , men så tar jag bilen för man inte orkar gå , haha! snacka om dålig karma på det , när man kommer ut och har p-böter!

Skit också!



Allt bra med dig gull? :)

Kraam :)



Hahaha åååh !! Usch vad typiskt alltså.. Blää :)

Det är bara bra med dig, och med dig ?

Jag kommer hem till Mockfjärdsdan ja ;) Pusspuss

2009-05-08 @ 11:41:12
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0