Förlåt mig !

Jag ber härmed om ursäkt för den dåliga uppdateringen! ;b

Så var det gjort & samvete blev genast på topp igen ! :D

Har varit och solat lite solarium idag , det behövs i det här sunkvädret! solenergi skulle väl vara nått bra har jag hört.
Kan möjligtvis vara så att det hade nått att göra med miljön , hm?

Senare hälsade jag på Emelie & Tindra , det finaste mor & dotterparet i världen! <3
Vi tog en girlsday och åkte till kupolen & shoppade lite , Elinbabe kom och gjorde sällskap också! :)

Nu ska jag rensa min garderob , har lovat älskling att han kan få en av mina , då han bara har en och jag tre i nuläget !
Taskigt av mig faktiskt , dela allt heter det väl ? :)

Imorgon ska jag tatuera mig & jag är så nervös att jag dööör!! wish me luck!

Hörs senare sötnosar , sköt om er sålänge!

See you!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du tatuera dig nu gumman, vad roligt =) Men hur går det i Turkiet då?? När den är så nygjord... Hoppas den blir gööör fin iaf ;) Puss <3

2009-05-12 @ 22:16:44
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Malin

FYRKLÖVERN !! Ja så var det och så är det FORTFRANDE och så kommer det ALLTID ATT VARA ;D

Oss kan inte splittra!

Jag blir så glad när ni säger att ni saknar mig oxåå :)

Kommer den 5 eller 6 Juni :)

Så får vi se hur länge jag stannar,

men jäklar vad vi ska festa på Mockfjärdsdagen :D:D

Riiiiiight bäjbäää ??? :D





Pusspusss <3<3

2009-05-12 @ 22:22:08
URL: http://malinthebabe.blogg.se/
Postat av: Malin

Duuuh, LYCKA TILL imorgon också :) Det kommer nog gå jätte bra! Vill se en bild här sen på den snygga tatueringen :)

2009-05-12 @ 22:24:26
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0