Back on track !

Heej alla vänner! (:

Nu är vi hemkomna från Gävle , eller ja vi kom hem i lördags men det är bara jag som är seg på att uppdatera!
Har inrett sovrummet nu med lite myssaker & ska strax hänga upp mina hissgardiner i vardagsrummet! Wiie :)
Gud alltså vilka problem jag hade att välja sängbord, sprang runt på IKEA lagret som en virrig höna och hade beslutsångest!
Haha tillslut tröttna vi och tog fram kameran ist , damn vilka bilder det blev , topmodel nästa ;b
Men jag hittade ett par bord som föll mig smaken , men så kommer jag hem & ska montera så tycker mickebabe att de ser ut som en grill! haha då blev jag ju lagom glad!
Men det blev fint när det var klart! :)

På kvällen kom vi till hotellet & bastade tills vi kom på att vi bara hade druckit ett glas vatten på hela dagen , då fick vi panik och i princip rusade ut ur bastun! Haha man ska vara rädd om kroppen! :P
Så det blev att dona oss & äta middag istället! Kanongod mat vi fick!
Sen var det dags att dra ut på stan & besöka en gävlekrog , haha vilken upplevelse alltså!
Alla tre stog och gapade när vi kom in typ , men sen tänkte vi "Äh ingen känner oss här , VI KÖR!"
Och det gjorde vi vill jag lova! ;b

Tack för ett helt sjukt äventyr med er sötnosar! :D

Nu ska jag sätta upp gardinerna & sen laga mat med lollobabe, så kommer baby hem snart! jäääj! <3

I see you when I See you !



Kommentarer
Postat av: lillalollocpfanbabe

HAHA, ingen berättelse om tanklocket alltså? ;b

2009-03-18 @ 00:55:32
Postat av: Emma

HAHA , no tyst om det där nu babe! ;b

2009-03-18 @ 04:45:18
URL: http://emmaelvira.blogg.se/
Postat av: Marica

Jaa, jag hoppas att de ska gå bra :D Lite laddad är jag , alla säger att de är så kul , så jag ska också försöka ha de ;D Haha ! Ja, de gör vi gumman , älskar dig ! Pusss

2009-03-18 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0