16.29 (:

Godmorgon Godmiddag Godkväll! Äsh har precis vaknat , för andra gången idag!
Ställde klockan på 12.00 för att en vaktmästare från hyresföreningen skulle komma vid 13.00.
Men det kunde ju jag glömma , han kom vid 14.00! Då var ju jag skapligt trött, hade räknat med att ligga och sussa igen vid den tiden! Menmen fick två timmar extra sömn iaf! :)
Bara tre nätter kvar att jobba nu , sen blir jag ledig ett tag , härligt!

Sitter med ett glas påskmust & en stor skol natchochips , Jag älskar min hälsosamma livsstil! HAHA!
Medans jag väntade på V-mästaren så lade jag in lite kött i marinad, så senare blir det en fusk-startsäsong på grillningen! ;) Mm I Love It!
Gud vad jag längar tills man kan sitta ute sent på kvällen och inte behöva ha någon tröja för att det fortfarande är så varmt! Och äta grillat under det stora parasollet hemma hos Mamma & Pappa , det är sommar det! <3
Och för att inte tala om kulglassen , det är väl det största "sommar-tecknet" som finns , när man ser att caféer & kioskar börjar sälja kulglass igen!

Imorogon är det premiär av Robinson , wihoo!
För er som har missat det så har vi faktiskt en Dalkulla med och tävlar i år : Anna Lundh från typ Mora! (:
Så imorgon är jag bänkad i soffán med en stor skål popcorn och Hejar på RobinsonAnna! haha! (Y)

Sköt om er baconhearts!

I see you when i see you



Lite bilder från Gävleresan (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyfan va gott o grilla ! :) Nu blev jag avensjuk !

2009-03-20 @ 18:19:51
Postat av: Anna Lundh

Åååå tack så mycket!!!! Fina bilder!!!! Kraaaam!!

2009-03-21 @ 11:58:01
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0