Nu igen ;b

Godkväll! :)
Sitter hemma med en kopp te nu igen och har precis kommit hem från Mfj nu igen ;b
Idag fyller min söta Papi nämligen år , GRATTIS Papi! <3
Det bjöds på smörgåstårta, som var den godaste jag ätit på länge! Tog med en bit hem till Baby , då blir han glad ;)
Tack snälla Emma



Det blir förresten inte att åka till Karlstad som det var planerat , skulle tydligen bli typ snökaos på fredagen!
Men det blir Gävle i stället :D
Så på Fredag åker jag , Lollo & Marica på en liten tripp . hihi!
Det blir IKEA , annan shopping , god mat , lite vin & sova på hotell + hotellfrukost! we like! :)
Har fönstershoppat som en tok på ikea.se de senaste dagarna , så nu vet ja exakt vad jag ska handla! ;b
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ha betydligt mycket mer med mig hem än så , men det bryr vi oss inte om nu , right ! :)

Imorgon ska jag hälsa på Emelie i hennes & Niklas nya lya :) Åh vad spännande!
Jag hoppas att jag får de barnkammaren !! Snälla Emelie! (A) :)
<3<3

Nu ska jag packa lite inför fredag! (:
Sköt om er!

I See You When I See You..








Kommentarer
Postat av: marica

jaha , de va som fan :) trevligt ! Hur är de gumman ? va de kul på 50 års kalaset ? Jag var helt slut på kvällen så jag orkade verkligen inte , hann inte ens skicka ett sms o säga de eftersom jag somnade direkt efter melodifestivalen ! ;/ as trött , men de va de värt , fan va kul vi hade ! tack för de gumman <333 älskar dig , puss !

2009-03-17 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0