The Galaxy stars! (:

heyhey!
Igår hade vi tjejer som jobbar i repan en liten myskväll!
Började med att vi träffades på kupolen där M fick en privat makeuplektion på make up store :)
Gud vad fint det blev!
Sen drog vi vidare till Galaxen där vi hade bokat bord , vi åt en helt underbar 3-rättersmiddag & fasen vad mätt jag blev!
Jag gjorde mitt bästa med att inte lämna något på tallriken , men det gick ju som det gick! :)
L kom upp från värmland också , så roligt att träffa henne igen, man blir så glad av henne, massa positiv energi! (Y)
Tack allihop för en kanonmysig kväll!

Idag blir det en tripp till Mfj för att träffa Evvebabe & fortsätta planera the secret thing ;)
Men innan det ska jag iväg & sola mig lite & ha möte! :)

har fått så snälla kommentarer på jobbet på senaste tiden , jag blir helt rörd vad snälla alla är!
Det betyder så mycket att få höra såna saker! så tack allihopa! <3

Nej nu ska jag dona lite innan min promenad! :)

See you when I see you!
Love!


Kommentarer
Postat av: Marica

Hejbabe , du är såsupersnygg :) Jag har länkat digpå min blogg nu ! Smartdrag av mig va ? ;) Hörs imorn , kul att ni kom idag ! Pusspuss

2009-03-05 @ 22:32:31
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0