Robinsonmys & nattjobb

Heipaa era söthögar! (:
Har precis kommit hem från stan, har vart med Lollo & Ulliz och käkat sushi , fan jag börjar gilla det där mer och mer! ;b
Nu ska jag bara hälla upp lite snacks i skålar & sen blir det att slänga sig in the sofa & kolla på Robinson med sötbabes! Wii! :D
Hejaheja!

Sen blir det att jobba näst sista natten, shit vad fort den här veckan har gått!
Trivs ganska bra med att jobba på natten , när man väl har ställt om sig :)
Tråkigt att man missar det fina vädret som har vait dem här dagarna bara , då ligger ju jag och sussar för fullt! ;)
Men det tar jag igen i solariet & i sommar , haha!

Har beställt löshår också , så nu väntar jag på att det ska dimpa ner i brevlådan , jihoo vad spännande!
Snart är det dags för maskeradfesten också, åhh vad jag längtar!
Måste ge mig ut på lite shopping i veckan och inhadla resten av delarna till min outfit :P
Nån som vet vart man kan få tag på ett par cowboyboots? ;)

Sköt om er baconhearts!

I see you when I see you!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hello! Köpte den på elgiganten :) ja det är så himla smidigt att ha en :) vart finns det att äta sushi i borlänge?

2009-03-23 @ 10:53:54
URL: http://veronicajarl.blogspot.com
Postat av: Veronica

Okej måste dit och testa sen :) smarrigt ! Ska det bli kul på fredag då ? ;)

2009-03-24 @ 10:51:00
URL: http://veronicajarl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0