Internetbank & pyjamas (Y)

Mitt liv är bra härligt alltså!
Har precis kommit hem från Mockfjärd , efter en heldag med Maricababe! :)
Vi började självkart med att hinka kaffe tills hennes karl kom hem , för då skulle det ätas pizza hade vi bestämt!
Det var kanongott!
Men my god vad det märktes att det var ungefär ett sekel sen man var där , de hade inte ens kebabpizza 2 på menyn länge !
Shit tyckte vi & specialbeställde en sån ändå + strips . (:

Sen blev det guitar hero & sims på deras lovely wii , shit i´m jealous!
Tack Marcha för en mysig dag & för eran gästfrihet ;P

Jag var hem till Mami & Papi också på ännu mer kaffe & en jättegod hembakad semla!
Syster Erica var hemma också, pluggade som en tok , du är bara för duktig babe!
Kul att se er lite sötsaker! <3

Idag har jag & Lollo haft en tvättdag på förmiddagen , jäää vad skönt att få rena täcken i sängen nu!
Jag ska sova som en prinsessa inatt , rena täcken & nya superhärliga Pyjamasbyxor! ;)
Jag blev förälskad redan i provrummet , haha! Har inte gjort annat än myst runt i dem , när jag är här hemma! no more jeans! haha!

Tack Louise för att du låter mig inkräkta på din tvättstuga ;) I love you & I will always be a bacon in your life! <3 (:

Har fixat min internetbank nu , det var på tiden , har då aldrig varit med om mer krångel! Ouh, men nu äre klart iaf!
Så nu kan jag befria Papi från att sköta min ekonomi , dags att bli vuxen & ta ansvar över det själv !
Men Tack för att du vart så snäll & hjälpt mig med det världens bästa Papi ! <3

Sov gott baconhears!
I see You when I see you!



Kommentarer
Postat av: Marica

Gästfrihet ;D Du är för söt gumman ! De va jättekul att du var här ! Saknar dig nu jueföfan ! Men på fredag , då jäklar . Ska bli skiiitkul :) Längtar som en tok ! älskar dig , puss !

2009-03-11 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0