Godmorgon!

Godmorgon sötnosar!
Sitter med en stor kopp te och bara myser såhär på morgonkvisten ;)
Lollobabe ringde och väckte mig för en stund sen , ombytta roller idag :P haha!
Har nyss tagit ett långt varmt bad , med skum .. mm i like!

Ska ner på stan och göra lite ärenden idag , sen blir det sushi for the second time! ;b
var kanonväder när jag klev upp , men nu har molnen dragit ihop sig som bara den! jaja hoppas det är varmt ute iaf , eller inte kallt kanske man ska säga!

I Lördags hade vi girlsnight hos mig , det var underbart att träffa alla mysiga tjejor , jag tycker om er superduperjättemycket! :D
Vi åt tacopaj , ost & kex , vräkte godis som vanligt & hånade CAU i melodifestivalen!
Liksom Snälla snälla snälla .... hur i hela världen gick detta till , skärpning Sverige!


Jaja , nu ska jag väl inte störa mig mer på det, gjort är gjort , som man brukar säga!

Nu är det sminkväskan som gäller , Have a good time baconhearts <3

I See you when I see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0