20 år - aldrig mer tonåring!

Hallojsan ! :) Idag sken solen in i sovrummet när jag vaknade , härligt!
Idag är det min födelsedag haha , "Grattis Emma!" "Åh tack tack!" ;b
Som vanligt känns det inget speciellt att fylla år , men sen slog det mig!
Jag kommer aldrig mer att vara tonåring!
Det känns konstigt , med tanke på att jag i typ halva mitt liv har varit det! Men men nya tag! :)

I fredags hade jag & Evve födelsdagsmaskeradfest! ;b
Tack alla som kom och gud vad roligt vi hade!
Slänger in nått smakprov från kvällen nedan! ^^

Igår hade vi som jobbar i Receptionen tjejkväll hemma hos Jenny!
Gud säger jag bara vad mycket mat & gud vad gott allt var!
Stjärnkockar allihopa , passa dig Gordon ;b
Micaela hade med sig sin mammas uppsättning av ME produkter så vi donade med ansiktsmask och krämer :)
Shit vad babylen man var i ansiktet efter det!
Men det var en sak som var fruktansvärd! HUDANALYSEN!
Jaja , tänkte jag, det blir väl som på alla andra hudprodukts-visningar jag vart på:
Kika lite och konstatera - Du är torr, fet , eller vad det nu kan vara!
Tji fick ju jag för det kan jag lova!

För in kommer hon med ett skynke uppsatt på en slags ställning , därinne lyste det blått , typ som UV-ljus, och allra längst in en Spegel!
Man skulle stoppa in huvudet i skykhålet och kolla sig själv i spegeln , medans Micaela såg mig utifrån!
Jag kan lova att jag kolla mig i en vanlig spegel säkert 10 gånger på en timme efter det , bara för att försäkra  mig själv om att jag inte såg ut som i skynhålsspegeln!
Jag såg ut som en 150 åring som badat i kemikalier hela livet ungefär! Det värsta jag varit med om!
Det var tydligen så min hud såg ut egentligen , ush och fy på alla mineraloljor , alkohol och annat skit som finns i produkterna vi så gärna smörjer in oss med varje dag! Bläää!

Nu ringer baby på mig , dags att ta en tripp till the family av olika slag! haha!  ;)

Sköt om er baconhearts!
I see you when I see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0