Turkiet

Heej alla söthögar !
Nu är jag tillbaka i Sverige igen, efter en helt underbar semester i Turkiet.
Det har varit mellan 30 -35 grader varmt hela tiden och inte ett moln på himmlen , förutom sista dagen! I like it! :)



På dagarna har vi mest legat på stranden eller vid poolen , och eftersom vi bodde all inclusive började vi varje pooldag med en baileys :)
Jag & Erica då , grabbarna tog en öl eller grogg ;) Underbart eller hur?



Och igen , eftersom vi hade all inclisive åt vi nästan alltid middag på hotellet innan vi åkte in till Alanya på kvällarna!



Här sitter vi och röker vattenpipa på en liten bar som låg mitt i gatan , supermysigt!
Haha , observera mitt fakesmile , jag trodde människan som tog kortet på oss , skulle ta kameran och sticka!
Men det var en god själ som tur var , så jag fick den tillbaka! haha!



Vi hittade oss en favoritbar inne i Alanya , tror den hette Rock baren , eller The Doors ;b
Dem spelade jätte bra & rolig musik , en gång spelade dem till och med sommartider med Gyllene Tider , det ni ;)
Det var happy hour mest hela tiden & det tyckte vi var super , mest baby kanske om man ska se till kortet , haha! <3

Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans , tack Micke , Erica & Lars! <3

Och såklart:
Veckans citat ;)
Vi sitter på en restaurang då det kommer fram en stackars blomförsäljare.
Han ville att Lars & Micke skulle köpa en varsin till sina damer.
Till saken hör att, i hinken med blommor finns det bara vita & röda rosor.

Lars: You don´t have my colour.
Blomturk: Why , red or white?
Lars: I like blue.
Blomturk: What?
Lars: BLÅ !!

Haha! Den stackaren blev så rädd att han försvann på två röda därifrån!

Dagen efter köpte de en varsin ros till oss ;)




Sköt om er sötnosar, nu ska jag äta lite frukost! :)
See you!

Kommentarer
Postat av: Fiie

Ååh vilket himla härligt kort :D

Jag bli avis ;P

2009-06-16 @ 22:35:54
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0