Resfeber , sushilunch & separationsångest

Heej gullungar! ;)

Nu är det nära att jag gör en enorm smootie á la "Emma ska på kryssning" !
Vi åker ju imorgon natt till Norrköping , och på Torsdag morgon går flyget mot Antalya!!
Ska bli helt sjukt underbart , men just nu pirrar det i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Det gör ju inte saken bättre direkt att det har försvunnit ett , eller flera (hur var det nu Marica? ) , plan som antagligen har störtat nu i veckan! :/
Menmen , som Miriam sa "Ni åker ju inte över Atlanten" Så det går nog bra ändå :b haha!

Håller på och tvättar och packar för fullt här hemma nu , det är väl möjligtvis det som gör mig lite resfebrig skulle jag tro.

Min lilla sötmisse har visat att han vill följa med mami & papi , han har lat sig ett antal gånger i resväskan och kikat upp på mig , som om han ville säga "titta mamma jag får plats , då kan jag väl få följa , va va? " hihi! :)




Men jag tror att han får det bättre hos "mormor & morfar" där han får springa ute och jaga grannkatten! Haha!






Underbara dagar i solen har det ju faktiskt varit här hemma nu också, så nu har jag lagt grunden på brännan ;)
Jag verkligen älskar solen & värmen !!



Haha , lite kansig bild , men de bjuder jag på - igen! ;b

Imorgon ska jag träffa Emelie & Tindra en vända , sen blir det sushiluch med Maricababe , love it! <3

Sköt om er medans jag är borta mina vänner!

See you in a week! :)

Kommentarer
Postat av: Fiie

Ha de så bra utomlands babe ;)

Hoppas ni får massa sol.

De går säkert jäte bra att flyga ,

men ja är flygrädd som en tok så ja förstår

precis hur pirrig du känner dig ^^

Puss & Kram <3

2009-06-02 @ 20:26:46
URL: http://littlesophiee.blogspot.com
Postat av: Miriam

det kommer gå hur bra som helst ska du se! =)



Söt Ferdinand kan vara då :p



puss babe <3

2009-06-02 @ 21:38:16
URL: http://miriam89.blogg.se/
Postat av: marica

Ha de så JÄVLA KUL nu då :D

2009-06-03 @ 16:31:20
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0