Regn & Rusk

Godkväll sötbacons :)
Jag har precis kommit hem, var på en snabbvisit på kupolen med Lollo!
Men det är i stort sett det enda jag har gjort idag , för idag har jag en slödag! Sköönt! :)

Det är verkligen "sitta inne under filten och mysa med te"- väder i Borlänge idag!
Regnar och blåser som bara den , och det har det gjort hela dagen , phu vad trist!
Hoppas på en lite förbättring till imorgon bara, för då ska det ju firas midsommar :)

Fy vad jag svalmar , ville egentligen bara säga glad midsommar till er allihopa! :)
Jag jobbar på förmiddagen imorgon & sen blir det raka vägen hem till mami & papi, så jag kommer inte hinna säga det då , så jag fuskar lite ;b

Nu ska jag göra varma mackor , sätta på en kopp te & mysa ner i soffan! Underbart ;)

Sköt om er gullhögar!
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0