Festival IKEA & Grannbesök!

Godkväll sötnosar! ;)
Äntligen ska jag ta mig i kragen och skriva några rader om mina senaste! bra va? ;b

Festival har dragit igång i Borlänge & för en gångs skull tycker jag att det är härligt!
Har kommit undrfund med att "Det är lika bra att vara i kaoset , annars tycker man bara att det är drygt ( eller så blir man som jag förra året- nervös) haha!

Imorgon drar det igång på riktgt för vår del , då blir det sommarförfest i solen med förhoppningsvis brunbrända ben ( då min bränna från Turkiet redan lagt sig)!
Sen ska vi in till stan och dra runt , som de så fint säger - festivalbesökarna alltså :)
Antagligen blir det att kolla på Volbeat!

Idag har jag Ericasysterysterbabe varit på en tripp , haha!
Vi åkte till Västerås imorse, och inte för att göra vad som helst, vårt mål var IKEA såklart :)
När vi väl kom fram & hade parkerat bilen, kom vi på oss själva , vi hade inte åkt fel en endaste gång!
Huvaligen vad stolta vi blev & Erica fick lov att ringa Lars, som blev mindre imponerad , haha!

Sitter här nu , vart uppbjuden till grannarna en vända , trevligt! Tummen upp för det!

Men nu är det sovdags för Emma, har lovat Lollobabe att ställa klockan imorgon nämligen ;)

Sköt om er baconhearts , see you when I see you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0