Välkommen tillbaka

Heej på er gullhögar! :)
Jag börjar med att välkomna mig själv tillbaka til bloggen! ;)
Ska skärpa mig nu , promise!

Det har faktiskt hänt en hel del sen sist!
Jag har bland annat levt upp till männiksors syn på min personlighet & bytt hårfärg!
Klurigt? :)

Ska göra några bakåt-i-tiden-inlägg, måste bara lägga över alla kort på datorn , sen dundrar det till här!
Så håll utkik mina vänner! :)

Nu ska jag ställa mig i köket och dra igång med ostfralle-bak , mumma! ;b HAHA!



Hörs om en stund!

Sköt om er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen tillbaka ;) Pyss!!!

2009-07-31 @ 16:49:50
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha hur gick det med ostfrallorna ? :) Vågar man ge sig in på det eller var det bara drygt ? :P

2009-08-11 @ 17:01:17
Postat av: Anonym

Haha hur gick det med ostfrallorna ? :) Vågar man ge sig in på det eller var det bara drygt ? :P

2009-08-11 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0