Midsommar + Peace & Love

Hej på er i regnvädret! (:
Jag ska på Lollos sötmamma Christina´s beordran uppdatera er om Midsommar & Peace & Love!
HÄNG MED! ;)



Midsommar!

Jag jobbade på förmiddagen , sen tog jag kissen med mig & for till Mockfjärd, där hela högen redan var.
Hela högen= Mamma, Pappa, Erica, Lars, Micke & Jonte :)
Vi grillade , spelade spel, drack en massa godsaker & pratade i munnen på varndra!
Och juste , vi lyssnade på Jontes Historia om när dem var med om ett bankrån i Umeå, rätta mig om det blev fel där! ;b HAHA!



Bilderna får stå för hur kvällen gick vidare, En bild säger mer än tusen ord heter det väl? ;b



Peace & Love!

Veckan började med att det blev kanonväder & alla höll sina tummar att det skulle hålla i sig över helgen, Tacka vet jag alla dessa tummar , för det höll i sig!
Jag jobbade mellan 13-20 på dagarna & när jag lyckats ta mig igenom folkmassan & kom hem var det bara att ansluta till förfesten! I like it!

Jag vet inte om det var vädret , sällskapet eller kanske en kombination, men det var helt underbart & jag har nog aldrig haft så roligt nån gång, vi skrattade åt allt, verkligen allt & alla var på toppenhumör!
Åh jösses , jag längtar redan tillbaka , kan man säga så? ;b

Anyway, den enda artisten som jag lyckades se var Promoe, det var på dagen på P3´s sänding i liljekvista...
Men jag hörde iaf Volbeat när vi gick ner en dag , och så såg jag publikhavet när Mötley spelade + att vi gick förbi och hörde en fjärdedel av Håkan Hellströms "var är du ikvä-ä-ä-l"
Så jag är nöjd ändå :)





Upptäckte nu att jag inte hade tagit så mycket kort som jag trodde, haha!
Så dessa få symbolisera veckan i stort ;)



Igår var jag , Emelie & Tindra till IKEA & på vägen hem mötte vi dessa små polack-bilar, haha.
Varsågoda - ta er en titt! :)



Observera dem 2 meter långa antennerna , haha!

Nej , nu ska jag hänga min tvätt & sen hem till Emelie!

Sköt om er & varandra!
& Christina - är du nöjd nu? :)

See you!

Kommentarer
Postat av: Christina

Japp, nu är jag helt nöjd.

Dom långa antennerna bekräftar ju bara det vi redan vet.

Nämnligen att polacker är "radiostyrda" :)

2009-07-07 @ 17:56:40
Postat av: lillacplollo

Mamma is a babe (:

& Emma är baconheart ;p

2009-07-07 @ 21:15:40
Postat av: Linda

Svar: Klart han är död söthög, haha =) Tack för uppdateringen ;)

2009-07-09 @ 20:34:32
Postat av: Linda

Svar: Det skulle kräva flera 100 inblandade för att han skulle kunna leva vidare och låta alla tro att han är död. Läkare, poliser, myndigheter m.m. Det är näst intill helt omöjligt =) Och hans familj/barn skulle ju inte spela, hehe. Det är vad jag tror ;)

2009-07-10 @ 14:18:35
Postat av: Lottis

Hej Emma! Såg att ni vart i Turkiet.. :) Vad hette hotellet ni nodde på? Jag o hjärtat ska dit i september.. Oxå ett all inclusive hotell.. :D Å jag tyckte jag kände igen rutshkanonrna bakom er. Ha de fint! Kram Lottis

2009-07-13 @ 11:41:04
URL: http://lotusblomma87.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det ska bli hur kul som helst! =) Vi ska få den 1:a Oktober tror jag.



Puss!

2009-07-31 @ 08:16:03
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0