Sushi for the first time (:

Hallojsan !
Idag har jag ätit sushi för första gången i mitt liv , förutom den där gången när vi tvingades smaka på allt i skolan förstås!
Men idag var premiären på riktigt ;b Måste faktiskt säga att det var gott , eller kanske helt okej :) Det var ju fräsht som jag brukar tjata om att jag vill att maten ska vara :P Haha!
Får väl tillägna ett Tack till Lollobabe för att hon tillslut lyckades föra över mig till thesushisideoflife ;b <3
Tog en bild på det också men den kommer senare!

På tal om skolan , så fick jag en känsla av saknad när jag igår totalt finkammade Facebook på alla studentbilder och fester från den tiden ! Fasiken vad roligt vi hade det egentligen, kan man konstatera såhär i efterhand när man har glömt hur fruktansvärt tråkigt det var att åka till skolan varje torsdagskväll för att servera och för att inte prata om alla de gånger som vi fick storstäda hela HRlängan med kök & allt som hör till!
Och alla gånger man inte fick vara skolfri på helgerna då vi promt skulle tjäna pengar till vår storslagna klassresa till utlandet som vi ahde bestämt!
Haha så blev det ju förstås inte , men vi åkte till Gimo Herrgård istället och käkade supergott & bodde nice , så kan det gå! :)

Nu har vi börjat planera och kolla resa till våren också , wii vad roligt!
Jag längtar så jag tror jag dör , vill ha sommar och solbränna nu på en gång! :)

Vill bara säga också att jag inte alls tycker om Parlino , allra minst deras asdåliga kundservice och de fruktansvärt töntiga & porriga parlinotomtarna , nej Ush!

Jaja vettefan vad det blev för inlägg, lite av varje antar jag :)
I see you when I see you!
Heyhey! <3

Kommentarer
Postat av: miriam

men update nån gång då :P

2009-01-27 @ 00:00:47
URL: http://miriam89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar ; haha, neej är det sant? :D Sparris är gott! haha :D

2009-01-28 @ 18:10:43
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0