Ledig Lördag = Wine with Babes! ;b

Heipaa ! Äntligen är jag ledig en helg, var fasiken på tiden måste jag säga!
Så ikväll blir det att dricka lite ( eller möjligtvis mycket ;b ) vin hos Lindasötnosen! <3

Har ganska nyss sagt hejdå till Marica , Håkan, Veronica & Marcus som var här på en fika och pratade lite strunt , trevligt! <3
Igår hade vi världens myskväll hos Mami & papi , vi kollade på den cpbra filmen Mamma Mia! och käkade tonvis med chips & dipp , och massa julgodis som är kvar! :)
Snacka om att man vill åka till Grekland när man ser den där filmen , shit alltså!

Haha , busar med kissen medans jag skriver , nu kom han med en tumme från en handske! Bara tummen alltså! :P
Haha och lindad runt den är en påsförslutare (
en av favoriterna) !
I wonder who´s responsible for that , i think i know! :)

Nu ska jag kila och dona mig lite , så som man måste ibland ni vet!
Have a nice evening folks!

Pusshey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0