I did it (:

Heipaa everyone!
Märkte ni att jag lyckades blanda 2 språk ovanför? :P
Jag har ialla fall fått för mig att Heipaa är nått slags ord för typ "Hej" på finska , ni vet dem här finska barnprogrammen med hunden på typ 1:an eller 2:an , då säger dem jääämt Heipaaa när programmet börjar! ;b
Haha fast det är klart , jag är ju inte helt säker på att det betyder "Hej" , men vi säger så , right? :)

Anyway , Idag har vart en till sån där mysdag med vänner som jag brukar ha :)
Vid halv 12 tiden plingade Emelie & Sandra på dörren , sen ca en timme senare ramlade Evve & Marica in , yeey!
Vi fikade såklart massor & sen åkte vi ner på stan och käkade thailunch , det var mys! Och förresten så var dem superseriösa och visade en till bordet och så , ovanligt på luchbuffé haha!

Sen åkte Emelie & skulle kika på en ny lägenhet , hoppas det gick bra vännen! <3
Vi andra tre åkte hem och drack te, snackade massa och började planera ett litet projekt som vi har på gång.. i love it! ;)
Tycker så mycket om er söthögar , i hope you know that! <3

Undrar vart min bästaste Louise har tagit vägen , hör av dig bacon because i miss my baconofthebabelandblues ;p <3

Idag har jag faktiskt lyckats få upp gardinstången och nya gardiner i vardagsrummet också , var inte så komplicerat som jag trodde.
Tur att jag inte är blond alltså , vilket nedrans liv det skulle bli då ;)






Heyhey sålänge baconhearts!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kul med de två språken ;)



Hoppas det var lugnt att jag länkade till din blogg från min sida bacon? =)

2009-01-13 @ 04:42:00
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hej Emsi! :) Kul å se att du å skaffat blogg! :D Jättefina bilder du gjort.. Skulle å vilja lära mig sånt.. Kram Lottis

2009-01-23 @ 21:21:40
URL: http://lotusblomma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0