heyhey! :)

Hallojsan !
Nu var det ett tag sen igen , haha!
Har vart en hel del jobb på sista tiden så jag har väl mer eller mindre glömt av att jag har en blogg att sköta ;b

Är ledig idag ialla fall , känns skönt ! Har städat lite och donat!
Senare ska jag & baby fixa min bil, sätta upp den nya fina lampan i köket & kanske kanske kommer mami på fika! :)
På torsdag blir det en shoppingdag med mami & syster ,Kanon! :P

Lollobabe var på AC/DC igår  & jag bara väntar på att hon ska vakna så jag kan fråga ut henne om det! ;)

Evve har fyllt 20 också , så förra helgen var det kalas i Mockfjärd!
Det var mys , och kul att träffas alla igen!
På onsdag har jag & Evvesötbabe ett möte som fortfarande är hemligstämplat! ;)
Det ska bli så kul , hoppas verkligen att det blir som vi tänkt oss! Kommer bli super i så fall!
Haha nu är ni nyfikna va? Det kan ni vara! ;)


Har inte så mycket mer att säga nu , så jag ska dona lite mer!

See you when I see you!





Kommentarer
Postat av: lillacplollo

ååh sötnosen (:

2009-02-24 @ 04:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0