Vitlöksmarinad & griskött

Det är slut på veckan , det är dags för fredagsmyyyys! ;)

Godkväll kära vänner, jag har precis lagt kött i en smarrig marinad fullproppad med vitlök!
Man måste ju hjälpa imunförsvaret lite på traven såhär i svininfluensa- tider , right? :)
Det komiska är att vi ska äta gris ;b HAHA!



Nu ska jag forstätta snart med att göra en greksallad med massor av fetaost & rödlök, mums!
Sen blir det mystime med baby ikväll , ;b Jihoo!

Får önska resten som ska ut på cruising en riktigt cprolig kväll! Promise you gonna have a real good time bacons ;b

Kom på att jag inte har visat er min nya hårfärg än , stupidemma!
Så jag ska lägga upp en bild lite senare, så ni får tycka till ;)

Hörs om en stund darlings
Sköt om er ikväll!
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0