soltimmar

Hallojsan (:

Nu har jag kommit hem från jobbet, duschat, donat & väntar bara på baby nu!
Hans sötmamma fyller nämligen år idag, så det är firande på schemat , jiihooo ^^

Det är superfint väder ute, hoppas det håller i sig minst några timmar till ;)
Måste ju hinna få mina solvitaminer jag också , haha!

Senare ikväll vet jag inte vad det blir än, inga planer!
Lollobabe bjöd med mig på grillning och sol, men såklart krockade det med födelsedags firandet, så himla typiskt!
Syster ville att vi skulle följa med och fiska kräftor, får väl se vart kvällen bär oss, säger man så? ;b

Nej, nu ska jag rota igenom kyl & skafferi för nu kurrar magen!

See you!
Sköt om er vänner!

Kommentarer
Postat av: marica

Heeej gumman ! Ja , de blir jättefint . Du måste komma och kika . Jag vet inte om du får mina sms ? De stog imorse att de smset jag skickade och svarade på i torsdags inte kunde sändas . Fan va sur jag blev då .. de kunde väl ha stått på en gång ?! :) Aja , få se om du fick de jag skickade iväg nyss till dig . Annars får jag ringa digg nu nån dag här i veckan . Har som sagt mycket att göra , men lite tid blir de allt över :) tiih , jag saknar dig vännen <333 de va länge sen vi sågs nu . Hoppas vi ses snart mitt i allt stök och kartonger ;b älskar dig babe , pussar

2009-08-10 @ 22:45:25
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: Frida - hon som designar

Hej!

Jag har startat en design blogg och jag designar gratis.

kika gärna in :)

kram

2009-08-14 @ 19:52:43
URL: http://fridadesignar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0