Marja Entrich visning

Godkväll skitungar! ;b

Idag har jag haft alla mina sötbrudar här (
Utom Lollobabe som fick lov att ha utbildning, uuh! ) på en mysig & intressant kväll med produkter från marja Entrich!

Har gjort den där hudanalysen igen , som jag gjorde i början av året ni vet , då jag såg brännskadad ut, komemr ni ihåg? :)
Och faktiskt så såg det bättre ut den här gången , tack och lov! :D
Jag fick vara visningsobjekt åt söta Micaela som var hos mig & visade alla produkter, det var inte fy skam :)
Så nu är jag len som en liten baby i ansiktet, haha!

Jag fick även en gåva som tack för att jag var värdinna, det var helt perfekt för jag hade tänkt köpa den ändå!
Ibland ska man ha tur, trisslottsdags kanske?



Men nu är jag så trött så jag knappt kan tänka vad jag skriver, haha!
Bäst och sluta då kanske ;b

Ska ha en underbar sovmorgon imorgon, det är jag värd!(inna) HAHA!

Sov gott alla!
Sköt om er & varandra :)

See you!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Brukar vara så att man ramlar in på olika ställen utan någon viss anledning. Haha.



Men jo, en av personerna på bilderna är Maja. Vi arbetade tillsammans under sommaren på campingen (Leksand Strand). :)

2009-08-27 @ 00:09:53
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0