Hey på er

Heej på er everyone :)

Jag har ganska nyss vaknat, slog av ljudet på telefonen när jag gick och la mig igår & jösses vad jag behövde sova! Vaknade vid 12.10 tiden :) Det var välbehövligt!

Nu sitter jag & väntar på att Miriam ska höra av sig, vi ska äntligen ses och hinka latte av olika slag & prata strunt! Var så längesen vi sågs nu så det ska bli sjukt kul! :)

I Lördags var vi hem till mamma & pappa i Mockfjärd och hade lite kräftskiva, mumma!



( Kräftorna på bilden har inget med kräftorna i bloggen att göra) HAHA!

Vi hade det jättemysigt & trevligt, vi åt upp 4 paket kräftor på 6 personer, haha love it!



Jag bara älskar deras underbara vedspis i köket! Och har alltid gjort :) jag är såå jealous på den!

Här kommer en bild på mig & min nya hårfärg också , som lovat ;)
Inte så bra bild kanske men den får duga för nu :)



Nå vad tycks? ;)

Nu ska jag rusa & dona lite innan det är dags att träffa Miriam!

Sköt om er allihopa :)

See you!


Kommentarer
Postat av: Fiie

Ojoj vad blond du var nu !

Har du nångång varit sådär ljus förut ?

Jätte fint iaf :D

2009-09-01 @ 19:55:00
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0