Fisketur

Hoppsan kerstin, inte blev det någe bloggande för mig igår kväll eller!

Åkte iväg med Baby & Laukka och fiskade på kvällen!
Det började bra , jag ledde med 4-5 aborrar, men sen dog det för min del & the boys fick en hel drös med fisk!
Fasen alltså, men jag fick en liten gädda där på slutet iaf :)

Sen åkte vi iväg till deras rävåtel & la ur all fisk, så vi var inte hemma förens efter kl tolv igår kväll!
Kändes som att det enda alternativet då var sängen :)



Nu ska jag göra mig i ordning , sen far jag till Mockfjärd där det vankas grillning, mumma!
Haha , så fult ord! ;b
Tar med mig bikinin & hoppas på att det spricker upp & blir stekeffekt!



Vi hörs nog inte ikväll , men håll ut mina vänner :)
Imorgon blir det livat igen!

Ta hand om er bacons! :)
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0