:)

Heej alla vänner :)

Det blev nattjobb den här veckan , skönt som bara den!
Blev väckt av Lollo 15.15 idag , så åkte vi och hämtade sushi, yuumi!
Så nu är vi mätta & glada (:

I morgon ska jag upp tidigt och åka till Marica älskling och få håret lite mer blekt , jihoo ;b
Ska bli så kul att träffa dig gumman , blir så sällan nu när du är husägare & allt!
Men jag är så glad för din skull så det gör ingenting ;b Gonna love you forever anyway babe ;) <3

Sen ska jag träffa mamma & syster och kolla stugor på Gotland inför nästa sommar, gud vad spännande!
Hoppas vi hittar nått jättemysigt, där man får ha husdjur med sig ;)
Det kommer nog ordna sig!

Nu ska jag laga lite mat till natten, sen blir det mystime i soffan med gullmissen min, we like it! haha!

Sköt om er sålänge gullhögar!
See you!

Kommentarer
Postat av: marica

aaw , vad sööt du är vännen <333 Vad skönt att du förstår ! Det var jättekul att träffa dig iaf gumman . Vi får se till att ses snart igen , älskar dig sötadu (a) :) Puss

2009-08-22 @ 10:40:56
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0