Veckobloggen ;b

Heipaa babes! :)
I Lördags kom vi hem från kryssningen , och jag tror min smoothie gjorde susen för det gick kanon hela resan! ;)

Jag måste nog börja att be om ursäkt , för jag har inte tagit några kort , buhuu!
Var så koncentrerad på att INTE glömma den - det gjorde jag inte heller , jäääj! (Y)
Men när jag sen skulle börja ta kort märkte jag att det inte fanns nå batteri kvar! :/
Och jag glömde varje gång vi var i taxfreen att kolla om de sålde nya , så fy på mig!

Men om jag lyckas stjäla nån bild av Mickebabe så ska ni få ta del av det! okej? (:

Vi har i alla fall haft det super , kanonväder har det varit , väldigt blåsigt bara! Men det får man väl ta! ;b



Idag är det kanonväder och jag & Linda har tagit oss en promenad runt sportfältet , good girls! ;)
Det var verkligen jätteskönt , nu känner man sig duktig! haha!
Sen hämtade jag Lollo & så åkte vi ner på stan och käkade sushi !
Dem hade öppnat uteserveringen - så vi satt ute i solen och åt , hur mysigt som helst!



Nu ska jag ta mig i kragen & städa lite här hemma , sen blir det nog en latte & glass med Linda!
Vi lär ju fylla på med kalorier efter promenaden! ;b

Ahjuste , jag är lite dålig på att uppdatera - I know!
Så Marica tyckte att jag hade en Veckoblogg :P haha! Därav rubriken iafll ni undrade!

Idag ska jag köpa nya batterier till min kamera också , så det blir lite mer liv här i bloggen , nej just det :  Veckobloggen! ;b HAHA!

Hey sålänge sötbacons - sköt om er!

I see you when I see you!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa ;D Förlåt babe , men nu är de dags att bättra dig , i med nys batterierna så blir de skitbra ;) sötis , de är alltid kul att läsa din blogg ! Loveyooou , pussssssssss !

2009-04-27 @ 16:01:13
Postat av: Malin Samuelsson

Eller hur, man skulle bli så hiiiimla arg alltså.. Man är så himla duktig på det här i Sverige, synd :P Man borde bli glad i stället :) Tack så mkt :)

Är det verkligen gott med sushi ?? Hihi, lite nyfiken på det .. :) Puss

2009-04-29 @ 00:06:59
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0