Lördagsmys!

Heej på er :)

Har nyss kommit hem efter en tur på stan med baby!
Vi hade beslutsångest för vad vi skulle äta , så vi hamnade på sibylla! ;) Helt perfekt!
Man blir så glad och pigg av det fina vädret , så typiskt att jag jämt ska jobba när det är det bara!
Blev bjudna till syster & Lars på grillkväll ikväll , men det gick ju såklart inte .. Blir väl fler gånger!

Inatt är det näst sista natten den här veckan , jag sa ju att det skulle gå fort ;b
Kan inte låta bli att undra om jag ska kopiera inatt med . ;b
Haha igår skulle jag göra 7 häften med 370 kopior vardera , när jag hade 2 häften kvar tog tonern slut i kopiatorn.
Letade som en tok efter en ny , till sist hittade jag en , men den funkade bara ca 5 minuter innan maskinen skrek att den var slut igen.
Då tänkte jag att det här kan inte stämma , och det var heelt riktigt! (Y)
Men men nya tag inatt , det blir nog bra! :)

Ikväll är det Robinsonmys på schemat , fick ett akut behov av Ben & Jerrys!
Börjar bli lite av en tradition, det hör till liksom!

Sköt om er baconhearts!

I see you when I see you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0