Välkommen Tindra <3

Godmorgon Vänner! (:

Igår var jag hem till Emelie & Niklas och fick äntligen se lilla prinsessan!
Herregud alltså vilken underbar bebis! Jag fick hålla henne hur mycket som helst & jag lyckades till och med att trösta henne när hon blev lite ledsen ;b 
Men hon är nog den snällaste lilla bebis som finns , :) Inte många sura miner på det söta ansiktet inte!



Fina Tindra & Nallen hon fick av mig! :) hihi!


Här är hon igen - redan lärt sig att kolla in i kameran ;b Såå mysig! <3

Välkommen till vår värld lilla Tindra ! Önskar dig & din familj all lycka i världen! <33



Ikväll blir vi i Dala - Floda hos Syster & Lars på inflyttningsfest! ;b
Blir lite grillning på dagen , sen paaarty ! :)
Jag undrar bara vart den utlovade solen tog vägen , hmm !
jaja , så länge det inte regnar är jag nöjd! :)

Nu ska jag göra mig en äggmacka , sen sminkväskan! ;b

Sköt om er & som sagt akta fingrarna ikväll!

See you soon! (:

Kommentarer
Postat av: Malin Samuelsson

ÅÅhh det var då en söt liten flicka. Jag måste ju medge att jag är jätte avundsjuk :D Hälsa dom nästa gång ni ses ifrån mig. Pusspuss

2009-05-02 @ 20:50:56
URL: http://malinthebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0