Några rader (:

Godmorgon eller Godnatt , vilket ni vill!

Sitter på jobbet och väntar på klockan , :)
Brukar inte blogga från jobbet , men idag är ett undantag !
Jag har tydligen fått för mig att jag jobbar i en snabbmatskedja eller nått , har varit flitig och jobbat på som en tok så nu har jag knappt något kvar att göra!
Fick ett gott råd av en vän att skriva nån rad här , haha vad jag svamlar! ;b
Här kommer raderna iaf :)

Har blivit uppdaterad med skvaller från kvällens bravader från stan , från de som fortfarande är partypinglor och ränner på stan en onsdag ;) haha!

Tycker att det är så fruktansvärt pinsamt att människor måste supa konstant en hel dag , för att ens orka med sig själv,
förtränga alla problem och tro att man faktiskt ändå är en bra person , trots att man egentligen är en jävla nobody som medvetet gör livet för andra till en pina!
Nej , gå hem , drick ett glas vatten , möjligtvis två,  lägg dig, vakna med världens bakfylla, för det är du värd, inse dina problem , ta tag i dem & ring en psykolog , äh vafan ring NUDAX  också när du ändå håller på !!

Så , nu har jag fått ur mig det! Ber om ursäkt till eventuella känsliga läsare , :)
Kan ju bara för informationens skull förklara att i vanliga fall skulle jag tycka att ett sådant beteende var tragiskt och jag skulle nog tycka synd om personen i fråga , men inte nu , inte du!
Det ligger så mycket annat bakom än det här, jag är ingen elak människa , bara väldigt emot våld och förnedring i syfte att höja sin egen status , eller ja det är klart i alla syften!

Nu ska jag dona lite här , hoppas ni sover gott nu alla babes!
Det ska jag med göra ! (:

Sköt om er baconhearts

I see you when I see you!


Kommentarer
Postat av: lillacplollo

HAHA NUDAX, det var nått nytt babe ;p ska genast sms nr till honom ;p

2009-04-17 @ 00:33:16
Postat av: Ullzan

Haha, håller med Lollo, NUDAX ;) Synd om grabben..

2009-04-17 @ 00:43:52
Postat av: marica

låter inte bra de där :) hmm , vem kan de va ? :) haha, hoppas allt är bra med dig babe , miss youu too ! Pussar

2009-04-17 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0