Sista natten (:

Godkväll allihopa! :)

Det blev Robinsonmys i repris igår , Emma & Lollo , en varsin Ben & Jerrys och ett spännande avsnitt av Robinson!
We like it , a lot!



Nu har jag precis skjutsat henne till tåget , hon tänker rymma iväg ett tag!
Men jag tänker inte avslöja vart! ;)

Har haft en riktigt slödag idag , badat skumbad, slöat i soffan , fick till och med maten serverad av min älskling när han väckte mig! Söthög han är alltså! :)
Så det har inte blivit många kalorier förbrännda idag vill jag lova! ;b

Men nu ska jag strax iväg och göra sista nattpasset , puuh vad skönt!
Känner att man behöver lite vila nu efter 7 nätter, kroppen börjar tala om för mig på skarpen! ;b
Men jag har en del projekt som jag har tänkt att utföra inatt , bla att skrubba golvet vid receptionen på gammaldags vis ( stå på knä och skrubba med en borste med såpa , för er som inte vet! ) Haha!
Får väl se om det blir nåt bra resultat av det!

Sov gott sötnosar & ta hand om er såklart! ;)

I see you when I see you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är duktig du gumman :D Stå på knä o skrubba , fyfan säger jag bara , men såklart så ger de bättre resultat :) Vi ses imorn babe , puss <3

2009-04-19 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0