Sconesbakning i Dala - Floda!



Hallojsan söthögar! (:

Igår var jag hem till syster & Lars och hälsade på lite i deras underbara hus!  Fy vad jag är avensjuk!
Vi bakade scones och myste med Ugly Betty , underbaart! ;b
Nu är Turkiet-resan bokad och klar också , in i minsta detalj , haha!
Nej nu ljög jag , taxi från flyget till hotellet är inte klart än , men det fixas idag!
Shit vad jag längtar , jag ska bli så brun & dricka så många paraplydrinkar jag bara kan! ;b



Erica & Lars jättefina matbord! märks det att jag är lite avis förresten ? haha!

Senare ska jag göra en potatissallad till morgondagens grillning!
Tycker de man köper är så smackiga och fluffiga , så jag gör ett försök med en egen! :) Wish me luck!
Har köpt en Likör 43 idag också , så imorgon blir mumsdrinkar i solen! wii vad skönt!

Sen ska jag hälsa på Emelie , Niklas & lilla Tindra! Åh vad jag har längtat!! :)
Är så glaad för er & jag önskar er all lycka i hela världen med er lilla familj! <33

Sköt om er nu baconhearts & akta fingrarna imorgon ;b

Pusshey!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihihihi, tycker mig se en del av en hund, som möjligtvis oxå gärna hade käkat scones med er..? :-)



Saknar dig, hoppas vi ses snart! Ska du på Ericas inredningsvisning på söndag?



Kramisar!

2009-04-29 @ 13:45:29
URL: http://www.dixiecat.blogspot.com
Postat av: Malin Samuelsson

2009-04-29 @ 23:39:22
URL: http://malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0