Let´s dra! :)

Godmorgon vänner! Här sitter jag med världens största smoothie! ;b

Idag åker vi på kryssning, har världens resfeber så har gjort mig en enorm smoothie , i en stor skål! Haha!
För att lugna nerverna lite! Det går nog bra det här ska vi se! ;)

Igår lämade jag Ferdinand (the cat) hos mami & papi , han ska få vara där medans vi är på havet och drar runt! ;b
Blev bjuden på lite mat & fika också , underbart! :)

Sen åkte jag hem till sötmarica & fick mina tappade slingor tillbakasatta , haha tack babe!
Vi drack te , myste på balkongen , damn vad jag också vill ha en , kollade klipp på youtube, vi pendlade mellan att gråta , skratta & nästan spy , haha fyfan vad disgusting asså , uuuuhä!
Tack för en helmysig eftermiddag / kväll med dig min underbara! ;) <33

Nej nu ska jag dona med det sista innan det är dags att dra!

Sköt om er baconhearts!

I see you when I see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0