Fashion at H-bo ;b

Goddag alla vänner & bekanta! :)
Jag har alldelses precis kommit hem från Falun , där jag har varit med och gått som hårmodell för Frisör teorna!
Självklart är det Maricababe som ligger bakom! Haha!

Det var så grymt kul , hade aldrig kunnat förställa mig att det var så roligt att traska runt på ett podie & se allmänt småsur ut, ( några smile kikade givetvis fram också) ! :)
Det var tema årtal , 1910, 1920, 1930 osv. Vi var 50-tal & jag var Sandy i Grease! (Y) ;)
Elin var Marilyn Monroe , Sara var en 50-tals brud & Jonte John Travolta :P Haha vi var verkligen gorgeous!

Tack Marica sötnos för att jag fick vara med , det var en upplevelse som jag aldrig kommer glömma! <3

Nu ska jag strax springa upp på en rök med Lollobacon , sen ikväll kanske det blir att ta någo glas vin med Marica & hennes vänner! ^^ (:

Nu ska jag slänga i mig lite mat , sen kanske det blir en vända nånstans ;b

I see you when I see you!


Bild 1:
Elin , Jag, Jonte, sara & Våra duktiga frisörer Marica & Carro!


Bild 2:
Elin & jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0